maanantai 6. elokuuta 2012

One day you will shine again

Tässä vielä muutama kuva Helsingistä.

Oon nyt illalla lueskellu ihmisten kokemuksia lukiosta. Ite en oo koskaan osannu lukee kokeisii, joten oon jännittäny sitä et miten tuun pärjäämään, onneks kuitenkin oon saanu käsityksen et ei se sit lopulta ookkaa niin rankkaa, jos kehittää rutiinit lukemiseen ja muuhun, ja mä uskon et ehkä pienten epätoivon hetkien saattelemana tuun tykkäämään tosi paljon kuitenkin mun koulusta ja kaikesta. Ja koska mä selvisin kolme vuotta sitten siitä, et tunsin meidän luokalta etukäteen n.4 ihmistä, niin ehkä mä selviän tästäkin, et tunnen koko koulusta kaksi, joista toisen tosi pintapuolisesti. Viikko, mä en voi uskoo, et viikon päästä oon oikeesti tamlussa, oon koko kesän miettiny et " niiii sitte puolen vuoden päästä alotan siellä" ja tänää sitte tajusin et ei kamala se on ihan kohta :o. 

Aiheesta kukkaruukkuun, huomenna kirpparille ettii syysvaatteita ( taaas :D ).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti