torstai 9. elokuuta 2012

Pitäis olla jotenkin nii smooth

Oon saanu tänää yllättävän paljon aikaseks. Tultiin tossa alkuiltapäivästä kotiin, ja sit olin reipas ja kaivoin kätköistä muutaman vuoden vanhan ompelukoneen joka ei vaan oo ollu jostain syystä käytössä, sain sen toimintaan ja jopa muistin et miten sitä käytetään ja ompelin Nellille yhden paidan reunat purkumattomiksi. Sit mä kävin läpi mun kelalappuja ja tulin siihen tulokseen, et tartten opon apuu täyttämiseen, koska mä en ite tienny eikä porukatkaa, et esim mitä mun pitäis laittaa siihen normilipun hintaa ku ei osattu sanoo pitääks siihe laittaa se millä mä menisin eli opiskelijalippu opiskelija kortilla vai se hinta ilman sitä korttii mikä taas ois sit aikusten lippu. Argh hirveen vaikeeta. Ja sit mä päällystin mun rumat kierrevihot ja kun niitä vielä vähän tuunaa, nii ne on varmaan aika mukavia. Mun piti vielä kirjottaa synttärikutsut loppuun, mut taidan siirtää sen huomiselle automatkalle, kun mennään juhlimaan pikkuveljen kymppisynttäreitä Tampereelle.

Nii joo ja keräsin vattuja, niitä on ihan hirveesti.

4 kommenttia: