torstai 30. elokuuta 2012

Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun mielessä, silmissä.. Happy Birthday!

Nyt mä saan sitte ihan virallisesti lainata kirjastosta k 16 elokuvia! Eli niinku sanoin niin tänää on mun synttärit! Tuntu huimalta olla koulussa viittaamatta kun kysyttiin kuka on alle 16 :D.

Mut niin, aamulla sain mun luokkalaisisilta Saralta ja Emmiltä sellasen ison suklaamuffisin, fazerin sininen ja Saralta kortin ja sit varmaan(?) suurin osa luokkalaisista tuli vaan halaamaan ja onnittelmaan, ihan huimaa että oon tuntenu noi kolme viikkoo ja silti kaikki oli vaan että aaaa hyvää synttärii :D. 

Ruovesi ( ja alavus :D ja yks tamperekki ) kavereita nään sitte ylihuomenna, mistä tulee varmaanki kuvamateriaaliakin.  Mut tänää kävin Nellin kaa arnoldsissa ostamassa 12 minidonitsia ( hei me saatiin niistä 3 ilmaseks! ) ja syötiin niitä Rautsilla koulun jälkeen. En kyllä jaksanu syödä kun kolme :( 

Ja vaikka oonki aika masentuneen näkönen tossa yhessä kuvassa, nii mulla oli ihan mahtava päivä!

Ja oon kauheen hajamielinen, että aina kun meen jollekki kaverille yöks nii unohdan hammasharjan ja yöpaidan, nii Nelli sit osti osaks mun synttärilahjaa nii mulle hammasharjan ja yöpaidan että en enää unohda niitä :DD Sanoisin että nerokkain lahja ehkä ikinä.

Mulla on kyllä maailman ihanimmat kaverit ja ystävät!
Ja voihan Tuuli.



2 kommenttia:

  1. Hyvää syntymäpäivää!!! (myöhäistä kylläkin, muttajaa) ja virtuaalihaleja :D

    VastaaPoista