maanantai 13. elokuuta 2012

Pitkä päivä maailmassa

Tää päivä on kyllä ollu ihan hirveetä pyöritystä!

Ensiks tammerkosken lukio on yhdistyny kaarilaan ja muuttanu sampolan remontoituihin tiloihin, mikä tarkottaa tälleen suomeks että siellä on remontissa puolet koulusta ja kaikki on vielä ihan kesken, onneks kuitenkin se on valmiina tosi hieno, löytyy kuntosalit kirjastot ja kahvilat.

Toiseks mä oon aina ollu tosi huono tutustuu kehenkään niinkun täälläkin oon varmaan kertonu, joten jännitin tosi paljon koko hommaa, ja meidän luokka paljastu sellaseks, et ainakin ensivaikutelmalta se oli jotenkin tosi hiljanen. Toivotaan että sieltä sit löytys pari sosiaalista jotka ei pelkäis mua hirveesti. Mut Nellin luokalla oli onneks montakin ihanaa ja sosiaalista tyttöö ja toivon et tutustun näihin paremmin :)) ja ei se niille jutteleminen ollu onneks niin pelottavaa. Nyt vaan toivon että en ihan pelottanu niitä pois kun tapasin ne ruokailussa jota ennen olin ollu hiljaa jonkun kolme tuntia ja oli pienoinen paniikki päällä :D.

Tää päivä on ollu mulle rohkeuspäivä. Ensiks juttelin uusille koulukavereille ja jopa yhdelle meidän luokkalaiselle, sit koulun jälkeen kun oltiin Nellin kaa vähän kirppistelty ja muuta niin oltiin Rikun kaa ja vaikka ollaan vaan muutaman kerran nähty ei mua ees jännittäny, ja sit vielä törmättiin yhteen Nellin lapsuuden kaveriin jonka kaa oltiin kuuntelemassa Tammerfesteillä pummilla pariisin kevättä, ja sekään ei ollu yhtää pelottavaa. Tätä vauhtia mä kohta tutustun kaikkiin tosta noin vaan!

Ja en yhtään tienny, et lukioo varten pitää täyttää tuhat miljoonaa lappua o__o
ja pakko vielä sanoo, et mikää ei piristä niinkuin ihanat kommentit! Kiitos! :)

5 kommenttia:

  1. Hei onnea ekalle lukiovuodelle, mä ainakin oon lukiossa viihtyny paljo paremmin ku peruskoulussa ja ainaki eka vuosi meni paljo nopeemmin ku yksään peruskouluvuosi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) toivotaan että tää lähtis nyt tästä sujumaan :)

      Poista
  2. Onnee! ja toivottavasti alkaa paremmin kun toisilla ja löydät uusia kavereita.

    Bonde.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niin toivottavasti luokankin kanssa tulee tutuks nyt tässä ensimmäisten viikkojen aikana.

      Poista
  3. Uskoisin kyl että hyvin menee =)

    VastaaPoista